Followers

Wednesday, August 4, 2010

Ya. dah lebih 9bulan aku menetap di Malaysia ni, yela sejak pulang dari Milan kan. Sepatutnya dah lama dah berhijrah ke UAE. Akan tetapi disebabkan masalah komunikasi di antara mereka2 tu, menyebabkan aku terkandas di sini. Dan kini Alhamdulillah, aku dah terima offer letter untuk ke Sharjah. Ada hikmahnya aku stay di sini lama. Macam2 orang aku jumpa. Macam2 orang aku kenal. Ada yang baik, ada yang terlebih baik, ada yang suka tikam menikam, ada yang gay haha dan ada yang entah apa2. Tapi aku bersyukur, dalam masa aku cuba mengenal orang2 di luar sana... aku berjumpa dengan sahabat baik.
amnde aku merapek eh

2 comments:

lat'z said...

gay?? omg....
hahhaahahahaa
selamat berbolg mrZack

Akie Jack said...

omg! ada orang baca ar hahaha
lat eh.. thank u so much :)