Followers

Sunday, November 7, 2010

San Donato, Milanese


Sebelum aku kongsi pengalaman aku ke bandar2 besar di Itali macam Milan, Rome, Venice, Florence dan banyak lagi tempat menarik lain. Ada baiknya dimulakan dengan tempat tinggal aku dulu ya. Bekerja di San Donato, Milanese. Memang terletak dalam Milan, tapi jauh sikit dari pusat bandarnya. Tempatnya tenang, sunyi, tak banyak kereta. Memang selamat untuk pejalan kaki dan penunggang basikal. Aku berjalan kaki dari rumah ke pejabat lebih kurang 10minit jer. Laluan perjalanannya ke pejabat tu sendiri pun cantik bagi aku hehe

Beberapa gambar masa musim luruh di San Donato.

Memang menjadi laluan aku tiap-tiap hari ke office.

Gambar di sekitar pejabat aku masa musim salji pulak.



Ek eh tiba-tiba je ada awek kan. hehe namanya Vera. Berasal dari Kazakhtan. Boleh tahan la comelnya tu... kena dengan tahap kesombongannya. Very the Borat! hahah

4 comments:

carl said...

nama pon vera..mesti sombong beb..hahahha..sudah ada blog ko yer..tp nape ke itali an sgt..huhu..ke malaysia an takde ke??wife aku nk jubah weh....hahahha

Akie Jack said...

hahahaha.. bukan la vera wang pon.
blog baru je buat. boring2 beb hehe
ko nak kata tak ke malaysia an? aku dah guna bahasa melayu baku skema lagi ni haha.. nnti la aku update cter drama melayu lak. wife ko nak yg mana? kat fb lerr

carl said...

ni bukan melayu ni..ni jawa ni...hahahha..cukup kuat btol kngn itali ko membelenggu diri ko yer..ape kata kite buka biz kat itali bro..jom2..;)

Akie Jack said...

jom2! weh ko ni bob kan? hahha